17 December 2008

I Got Mail

Minggu lalu, lewat tengah malam dua buah imel masuk ke inbox saya. Salah satu imel isinya begini:

Dear Johanes Heru,

The selection procedure for the Multimedia programme is now finished. We are pleased to inform you that you have been accepted to attend our course on ”Multimedia and online journalism” taking place in Berlin from February 02 to April 03, 2009.

Hahahahaha...seperti orang gila saya tertawa sendiri malam itu. Imel ini memang saya nanti-nantikan dengan hati berdebar. Otak saya perlu diupdate. Sudah terlalu lama otak ini membeku oleh rutinitas. Tak ada pula waktu luang barang sedikit untuk sekadar memuaskan diri dengan aneka buku yang sangat ingin saya baca.

So, guys, next year i will go to Berlin. My wife said, every night she found me sleeping with a smile on my face....:)

No comments: